slide
Články

Značka LEVIT – její vznik, historie, hodnoty a elektrokola budoucnosti

7.10.2022

Jaké znáte značky elektrokol? Zanáte nějakou českou? LEVIT má jako značka elektrokol historii již od roku 1991. 

Tehdy pod hlavičkou BP Lumen rozjel tým lidí výrobu klasických jízdních kol. 
Tento tým má ale stále chuť, vyvíjet něco nového a nového, proto nejprve vznikla značka elektrokol Apache a postupem času i LEVIT.

Proč vyrábíme elektrokola?

"Města se plní, situace s auty je neúnosná a my chceme pomoci planetě i lidem. Elektrokolo je výrazně skladnější a ekologičtější prostředek, který je navíc dle potřeby zcela pohodlný pro uživatele nebo je naopak nástrojem pohybové aktivity."
Elektrokola LEVIT jsou v tomto velice variabilní, takže vytváří velice širokou uživatelskou skupinu

Design a písmo LEVIT

O vznik značky samotné a jejího designu se zasloužilo také studio VANTA, které dokázalo zajistit funkční a vkusné propojení průmyslového a grafického designu. Bylo vytvořeno vlastní písmo LEVIT DISPLAY, které se aplikuje na kola, a tím se deformuje. Vzniká vzájemné designové propojení.

Chci si prohlédnout e-kola LEVIT

Název a hodnoty LEVIT

"Název je symbolikou lehkosti. Omezení hmoty při zachování výkonu. Objem se reálně ubíral zejména na trubkách, přičemž se podařilo zachovat pevnost, v tom se chceme lišit. Elektrokolo obecně zkracuje vzdálenost a eliminuje kopce, v tom se s konkurencí naopak shodujeme."
Ambasador naší značky se stal legendární český biatlonista Ondřej Moravec. To jednoznačně dokazuje sílu a věrohodnost celého projektu.

Vize a cíle 

LEVIT má za cíl, prodávat elektrokola po celé Evropě a proslavit své „rodné“ město Úpice. Zároveň vybudovat image tohoto města, kterému by se mělo přezdívat „město kol“, případně „město elektrokol“.

Držíme palce!

4
Zboží bylo přidáno do košíku