slide
Články

Značka LEVIT – její vznik a elektrokola budoucnosti

7.10.2022

LEVIT má jako značka elektrokol historii už od roku 1991. Tehdy pod hlavičkou BP Lumen rozjel tým lidí výrobu klasických jízdních kol. 

Tento tým má ale stále chuť, vyvíjet něco nového a nového, proto nejprve vznikla značka elektrokol Apache a postupem času i LEVIT.

Proč LEVIT vyrábí elektrokola?

Města se plní, situace s auty je neúnosná a LEVIT chce pomoci planetě i lidem. Elektrokolo je výrazně skladnější a ekologičtější prostředek, který je navíc dle potřeby zcela pohodlný pro uživatele nebo je naopak nástrojem pohybové aktivity. Elektrokola LEVIT jsou v tomto velice variabilní, takže vytváří velice širokou uživatelskou skupinu

Design a písmo LEVIT

O vznik značky samotné a jejího designu se zasloužilo také studio VANTA, které dokázalo zajistit funkční a vkusné propojení průmyslového a grafického designu. Bylo vytvořeno vlastní písmo LEVIT DISPLAY, které se aplikuje na kola, a tím se deformuje. Vzniká vzájemné designové propojení.

Chci si prohlédnout e-kola LEVIT

Název LEVIT a hodnoty LEVIT

Název LEVIT je symbolikou lehkosti. Omezení hmoty při zachování výkonu. Objem se reálně ubíral zejména na trubkách, přičemž se podařilo zachovat pevnost, v tom se chceme lišit. Elektrokolo obecně zkracuje vzdálenost a eliminuje kopce, v tom se s konkurencí shodujeme.
Ambasador značky elektrokol LEIVT se stala legendární český biatlonista Ondřej Moravec. To jednoznačně dokazuje sílu a věrohodnost celého projektu.

Vize a cíle elektrokol LEVIT

LEVIT má za cíl, prodávat elektrokola po celé Evropě a proslavit své „rodné“ město Úpice. Zároveň vybudovat image tohoto města, kterému by se mělo přezdívat „město kol“, případně „město elektrokol“.

Držíme palce!

4