slide
Články

Dámské elektrokolo LEVIT Muan MX uspělo v nezávislém testu časopisu Cykloservis

9.9.2022

Hledáte pro manželku, přítelkyni, dceru či maminku ideální dámské elektrokolo? Pak si přečtete tento článek a máte vybráno.

Redaktoři časopisu Cykloservis nezávisle otestovali univerzální, dámské elektrokolo Muan MX s nízkým nástupem rámu.

Skvělé jízdní vlastnosti dámského elektrokola LEVIT Muan MX

Toto dámské elektrokolo má díky vyvedené geometrii, která se velmi podobá jízdním kolům, skvělé jízdní vlastnosti. Odpružená vidlice s dostatečným zdvihem a 27,5" kola se pak postarají o maximálně pohodlnou jízdu při celodenních vyjížďkách.

Chci si prohlédnout e-kola

Další výhody dámského elektrokola LEVIT Muan MX

Důvodů, proč si vybrat toto dámské elektrokolo, je mnoho, ale ty zásadní jsou tyto:

  • Vyvážená geometrie rámu podobná jízdním kolům se skvělými vlastnostmi pro pohodlnou jízdu.
  • 27,5 palcová kola s univerzálními plášti CST Caballero, které dodají vaší jízdě potřebnou ovladatelnost a stabilitu.
  • Silný, uživatelsky osvědčený elektromotor Bafang s točivým momentem 80 Nm.
  • Odpružená vidlice se zamykáním, která výborně tlumí a absorbuje nerovnosti terénu.
  • Silná integrovaná baterie ve dvou kapacitách pro maximální dojezd.
  • Kvalitní osazení komponentů od renomovaných výrobců.
  • Účinné, hydraulické kotoučové brzdy pro bezpečnou jízdu v každém terénu.

Konkrétní pocity redaktorů z jízdních vlastností dámského elektrokola LEVIT Muan MX

"Testovali jsme větší ze dvou velikostí, tedy osmnáctku, která nabídla optimální délku posedu, řídítka ve výšce někde mezi sportovním a rekreačním sklonem posedu a celkově klidnější geometrii danou delší zadní stavbou. Aktivace pohonu začíná miniaturním spínačem na baterii, až pak lze zapnout displej tlačítkem u levého gripu. Klasika v podobě všech základních údajů a křivky rychlosti nebo úrovně výkonu motoru jsou u tohoto displeje osvědčené a dobře přehledné. Automatické podsvícení při nájezdu do lesa nebo míst se slabým světlem je příjemné a displej je tak dobře čitelný. Po prvotních metrech bez asistence motoru, kdy kolo zásluhou rozumné hmotnosti a solidně tuhého rámu jede celkem příjemně, dáváme první stupen asistence, který slibuje více jak stokilometrový nájezd. Kdo má elektropohon jen jako berličku pro některé výjezdy, asi u jedničky nebo dvojky zůstane, ale kdo chce cítit tah motoru a ulevit svým nohám, třetí stupeň a dvojice vyšších mu zajistí větší radost z jízdy. Nástup výkonu je plynulý, ale příjemně razantní, bez nějakého citelného nakopnutí. Čtyřstovka motor je klasika, tedy střední úroveň hluku, ale nepatří k tem hlučným, jako třeba starší Yamaha, a pracuje solidně i ve vyšších otáčkách. I přes avizovaný 80Nm „krouťák“ není řazení při silovém záběru na pátý stupeň asistence škubavé, takže vše působí přirozeným dojmem."

4